Erenbebis belli olmuyor o doktorun ne diyor peki benim 20+3 haftalikken acile gittim sancı ile bebeğin dogum pozisyonda dedi ara ara kasilmalarjm devam ediyor gün içinde hareket etmiyorum yemeği bile kolay yapıyorum ayakta fazla kalmak istemiyorum 9 kasımda hem ayrıntılı hem normal kontrolüm var o zaman kendi doktorumla komusacam detaylı bakalım ne diyecek zaten benim erken doğum riskim var