Cml2701 2cocukluu-annee ben normalde şehir hastanesine gidiyorum 29 haftayim şuan da fatos hanıma gitmeyi düşünüyorum ama ne zaman gitmem gerekiyor acaba bide 13 bin diyorlar ya taburculukta bu ücretin dışına çıkılmıyor değil mi ?