4 gün geçiktikten sonra beta testim 6.69 çıkmıştı daha sonra 2 günde bir test verdiğimde 10, 26.11, 34.77 olarak yükseldi doktorum geç döllenme olduğunu söyledi bir sonra ki gün kahve rengi leke oldu ve bu iki gün devam etti son beta testinin üzerinden 4 gün geçti ve tam 10. Geçikmemde bugün test sonucum 87.64 çıktı ve sağlıklı bir yükseliş olmadığını söyledi haftaya gittiğimde kese görünmez ise dış gebelik oldu ve iğne ya da kürtaj yoluyla gebeliğe son vereceklerini söylediler ayrıca bugün aşırı beyaz akıntım var bunun sebebi ne olabilir nasıl bir yol izlemeliyim