naneliseker_ Miiiraba annisler💜🙃 Çok merak ediyorum bazen birgun bebisim kıpır kıpır hatta korkuyorum bazende birgün baya sakin oluyor sadece kırmıldıyor arada hafif tekmeler? Sizinde öyle mi tek bırakmayın beni 🙃😃 (28+3)
Mavimsii_56 naneliseker_ tıpkı ben sessiz kaldıgında da oynasında bekliyorum su iki gündür baya durgun hic tekme bile atmıyor neredeyse 🫠
yarencaliskan naneliseker_ 28+4 üm dün durgundu bugün kıpır kıpır belli olmuyor cidden soluna yat biraz bekle başlar harekete
DENIZ_55 naneliseker_ tek değilsin benim bebis kolay kolay hareket etmez ettigindede mutlaka babası evdedir babası yokken hareket etmiyor babası ne zaman eve geldi bizimki başlıyor hareket etmeye bende al bebeği sana vereyim sen yokken hissetmiyorum hamile olduğumu dedim tmm doğur aliyim ben bakarım dedi 🤣🤣😂 suan 21+3 haftaligiz
DENIZ_55 naneliseker_ yok ben dokunuyorum bi tik yok babası dokunduğu an harekete geçiyor bebis doğunca bakacam kimci olacak bende babaci olacağını düşünüyorum