Kızlar selam bugün şeker yüklemem ve rutin kontrolüm vardı.çok şükür şekerim çıkmadı. Ama eksik ilaçlarımı ve magnezyum, d vitamini falan yazmış doktorum. Ayrıca duphaston yazmış.şimdi mesaj attım bu ilaç erken gebelikte kanama vs olursa kullanılıyormuş yanlış mı oldu diye. Erken doğumu önlemek için yazdığını doğru olduğunu söyledi.kullanan var mı acaba aranızda?