bdenerigokce Efnaneda 57 ile kaldım şuan 74,6 yım Diyetisyenim bir sorun yok gayet normal diyor, doktorumda gayet iyisin diyor, şeker tansiyonum da yok çok şükür 🤲
nusyaaasn Efnaneda bende 70 le hamile kaldım şuan 73 oldum 5.5 aylık hamileyim hedefim 77 ile doğurmak çünkü ilk hamileliğimde de 70 ile kaldım 77 ile doğurdum inşallah Buda böyle olur
Barabar 65 ille kaldım 17 hafta da 4 kilo aldım ya boyum uzun olduğundan çok farketmiyor belki ama pantolonlar iptal elvada 36 beden🥴
bdenerigokce Efnaneda bende öyle hatta 74 görünce diyetisyenime yazdım hemen çok mutsuzum falan diye o beni sakinleştirdi. Doğumdan sonra hepsi gidecek dedi🥰
bdenerigokce Efnaneda diyetisyen kiloya boya göre belirliyor canım😂 beni zayıflatan diyet sana fazla gelir kilo aldırır, diyetisyene başlasan daha iyi 😂
Myrtle Gulkar evet doktorda oyle soyledi. Normalde 2 öğün yerdim simdi durmadan yiyorum gibi geliyor 😀 2 haftadir falan almiyorum duzene oturdu 😀