Moonrose16 Sezeryan olduğum gün bebeğim başka hastanede yoğun bakıma alındı bende yanındaydım tabi eğil kalk bütün işleri yaptım hiçbirşey olmadı . Bence atılan dikişle alakalı
__mom1 Ayseumut bugün kontrole gittim 11.gün dikmediler böyle iyileşecekmiş eğer gerekirse estetik işlem yapacaklarmış iyileştikten sonra