kulunkaysenur Bugün bende teşhis konuldu. Bebeğim erken alınacak. 35 haftalığız. Yoğun kaşıntı nedeniyle gece gittim bende. Kanda çıktı zaten. Safra ile alakalı bir şey. Bebeği riske atmamak adına erken doğum yapacağım. Bu arada tek çözüm de buymuş.
Mervesad kulunkaysenur bende de aynı hikaye. İkiz gebeyim duramıyrm artık kasınmaktan. Safra 26 cıktı dr 35. Haftada alacak Hakkkımızda hayırlısı olsun 🙏🏻
Alininannesiiiiiii kulunkaysenur merhaba gecmis olsun bunu söyleyen özel hastanedir diye tahmin ediyorum bence başka veya bir de devlet hastanesine danışın kuzenimde sizle aynı haftada kolestaz teşhisi kondu takip de olduğu doktor direkt seni 37 de sezeryana alicaz ikinizde ölürsünüz bilmem ne diye kızı telaş ettirdi o da korktu başka bir hastaneye ve devlet de dahiliye doktoruna danisti ilaçla diyetle kontrol altına alındı değerleri 39. Hafta da kendi sancisiyla normal doğum yaptı elhamdülillah
Grkmplt Mervesad merhaba bana da ayni teşhis kondu bu hafta saglikla kucağımıza almissinizdir ins bebeğinizi surec nasil ilerledi acaba cok korkuyorum ben de bisey olacak diye
kulunkaysenur Alininannesiiiiiii maalesef ki değerlerim bayağı yüksek olduğundan riske atamıyorlar. Devlete asla güvenmiyorum onlara kalsa kürtaj yapacaklardı 6.haftamda. İlgi alaka zaten sıfır. Sağlık personeli olduğumdan çalıştığım hastane ilgileniyor şuan. Birçok doktor aynı görüşte.