önce ılık bir duş alıp sonra ayaklarınızı yukarı koyacak şekilde bir süre uzanın, benimde kasıklarımda çok ağrı oluyordu, bu şekilde yaklaşık 1 saat uzanın ve karnınızı elinizle ovalayın yani masaj yapın. mümkün olduğunca gün içinde de bu şekilde uzanın, muhtemelen bebek bahsettiğiniz yere yerleşmiş o yüzden ağrınız oluyor. geçmezse de Pazartesi doktora görünün. O zamana kadar kendinizi kötü hissetmeyin, psikolojik olarak aşağıya çekmeyin ve kaygıdan uzak durun.
kullandığınız ilaçlar arasında progestan var ise gece ve sabah olmak üzere kullanın ağrıyı rahatlatır doktorum önermişti.