Burcu2434 Merhabalar 13 Kasım da sezaryen dogum var fakat grip oldum 37 haftamdayim acil bise olursa doğuma alincakmiyim acaba hastayken ameliyat olmuyor diye biliyorum.
Daisy0000 Burcu2434 Öksürüyorsanız acilen bir çözüm bulmanız lazım.. Ameliyat olduğum gece su içerken boğazıma kaçtı, öksürdüm dikişlerim o kadar acıdı ki açıldı sandım.. O yüzden muhakkak doktora görünün gerekirse ilaç kullanın.. Çok geçmiş olsun
efelinamoms Burcu2434 Benim krump gibi burun tikanikliligi ve öksürük vardi 39+3e gün almistim öksürük gecmedi malesef o sekilde doguma girdim oksurmem geldikce su ictim cunku canim aciyordu ilk 5 gün kadar oksurdukce canim acidi simdi oksuruk olsada cok sukur dikislerim acimiyor sende bol bol ilik su ic
Burcu2434 Daisy0000 eyvvah bakalim sizede çok geçmiş olsun teşekkür ederim bi kac gün içinde tekrar gideceğim
efelinamoms Burcu2434 inş canım gecmezsede sen doğumdan hemen sonra suyunu yanında hep hazır bulundur oksurmem geldikce ic en azindan oksurugu geri tepiyor birde bal gotur yaninda oksuruk geldikce onuda bir cay kasigi bogazinda beklet öyle atlattim ben yoksa cok canim aciyordu