Kızlar selam 38+3 deyim. Dünden beri daha doğrusu 35 inci haftadan beri hep kasılmalarım vardı. Ama iki gündür adet sancısı gibi sancım var ve bugün hiç halim yoktu. İlk gebeliğim önce sarımtırak bir leke geldi biraz önce de şeffaf yoğun bir akıntının içinde kan gördüm nişanım geldi büyük ihtimal. Doktorumu aradım. Nişan geldikten bir iki gün sonra da olabiliyor doğum dedi. Suyum falan gelmedi zaten henüz sadece hafif hafif sancım var belden gelen. Bebişin başı büyük olduğu için normal olmayacak sezaryen olacak ama ben ilk olduğu için sancıları nasıl takip etmem gerektiğini de bilmiyorum. Sertleşmeleri mi takip edeceğim yoksa ağrıyı mı ? Bilen anneler bir yardım edebilir mi ?