36 haftalik hamileyim
Son günlerde hemen hemen hergun midemde karnımda gaz sancısı sanırım öldürüyor beni o an 10 dk gidip geliyorum dun sabah uykumdan uyandım ağrıyla nefesimi kesti 5 10 dkya gecti bugünde aniden yine oldu agridan öldüm agladim ilk defa bu ağrı bebeğe zarar verirmi acaba çok ağrı çekiyorum sonra vücudumun her yeri agiriyor acile falanda gitmedim hic pazartesi kontrolüm var doktra bu durumu anlatacağım