Gubis7 11+6 günlük olduk geceden beri karnım ve kasik ağrım vardı uyurken ama şimdi kasik ve alt karın ağrım var panikleyip doktoruma yazmalı mıyım yoksa normal mi bu tarz ağrılar. İlk gebeliğim o yüzden hem tecrübesizim hem de panik yapmak istemiyorum
umrumdadegil Gubis7 genelde oluyor kasık ağrısı rahim ve bebek büyüdüğü için enfeksiyon falan var mıydı baktırdın mı
Tazeanne68 Gubis7 yazabilirsin protein kaçağı falan olabiliyor enfeksiyon olabiliyor yani geçmeyen Bi ağrıysa doktoruna danışmalisin
Kelebekmisaliihayat Gubis7 bende de oluyor, 12+1 deyim. 11.haftadan beri karnımda kasıklarda ağrı var, kasılma var. Rahim büyüyormuş, gerildigi için ağrı kramp oluyormuş. Yatınca özellikle artıyor. Aynı durumdayız normalmiş, korkmayın
umrumdadegil Gubis7 kan idrarda bişey çıkmadıysa problem yoktur diye düşünüyorum ama yinede içiniz rahat etsin istiyorsanız sorun
Kelebekmisaliihayat Gubis7 eğer kanama ve şiddetli ağrı hissetmediyseniz problem yoktur diye düşünüyorum. İçiniz rahat olacaksa doktorunuza da sorun derim 🌸
_Tazeanne Benimde sabaha kadar sürdü ağrım aynı dediğiniz şekilde vardı sabaha acile gittim kanda ve idrar enfeksiyon çıktı tabi içim rahat etmedi kalbini de dinlemek istedim ilaç ve fitil yazdı
Gubis7 _Tazeanne çok geçmiş olsun benim adetlerim çok şiddetli geçerdi şuan aynı durumdayım iki büklüm gözlerim dolu dolu kıvranıyorum. Sali günü zaten ikili tarama için randevum var o yüzden çağırmadi büyük ihtimalle doktorum
Gubis7 Kelebekmisaliihayat kanama yok çok şükür parol içtim şimdi bi tane doktorumun önerisiyle salı günü zaten kontrol var inşallah 🌼