Ya 2 tane özelde doğum yaptım İzmir’de ve öyle kenar köşe de değillerdi. İlkinde eşim yanımdaydı beni yatırdılar o sonradan çatal olan yatağa yalvardım kalkayım rahat edemiyorum diye izin vermediler epidural al diye gelip gidip söylediler istemeyince ne mezunusunuz dediler eşimin elini sıktım falan da olmasa da olurdu ya 2. De annem refakatçi oldu eşim kızım arada girdi çıktı odaya çünkü kızım durmuyordu ama o sancı anları hiçkimse umrumda değildi yerleri tırmaladım falan yani kimse merhem olmuyor o an ve ebe gerçekten şans işi o kadar para vermeye değmez