Kızlar çatlatma iğnesi oldum ilk hafta kasık ağrısı vardı şimdi hiç bişey yok belirti yok ben pko var 3 sene sonra ilk defa ağustos da hamile kaldım boş gebelik çıktı kürtaj oldum Ekim 22 iğne oldum regl olamıyorum tarlusal ile oluyorum Bi doktora sordum ilaç atma kendiliğinden olur regl dedi bu durum başına gelen var mı regle kendiliğinden olur mu çünkü sene de 2 kere flan kendiliğinden olursa oluyo olmazsa hep ilaç kullanıyorum