Mervveeeee büyük ihtimal bebek terstir. Ayaklari rahim tarafında olduğunda öyle sert baskı oluyor ve sert tekme atıyor. Uzanınca geçiyorsa bisey olmaz. Benimde suan kafası asagida biliyorum ama öyle baskı yapıyor ki belime sancı da vuruyor bu pazartesi sezeryan olacam 38 haftalığım insallah aniden gelmez 🥹