Misal26 Bugün cinsiyeti ögrendim kızlar yüzde 80 erkek dedi doktor isim olarak kız aklımda vardı ma erkek isimde çok kararsızım fikir verin sizler ne koyacaksınız
Misal26 Ben de Ayberk Umut düşünüyorum aslında ama eşimde ayaz diye tutturdu hayali imiş bende ayaz istemiyorum bi anlaşmazlık var şuan 😀