Kuzeyguney Bu haftaya kadar gelmiş annelere sormak istiyorum 41 e kadar bekliyoruz dedi ebe devlette doğum yapicam dhaa fazla bekletmezler demi sizce pazartesi günü 41 olucaz gidicez doğum çantamı filan alıp