Minelminel Merhabalar 6+1 günlük hamileyim kese görmüştüm 5 lerde şimdi cumartesi tekrar gidicem. Çok heyecanlı ve stesliyim rabbim nasip ederse bebeğimi gorcem ve kalp sesi için erken mi
Sitionline Minelminel ben 9+3 te duydum. 6+1 de gittiğimde daha cok küçük biraz büyüsün rahatsız olmasın dedi o yüzden beklemiştik.
FundaElmaYazici Bn lekelenmeyle gittiğimde doktora 6+3 tü kAlp atışını duymuştum. Şuan 30 +3 üz çok şükür. İnşallah sende duyarsın😊
Minelminel FundaElmaYazici nolur kardeşim bana da dua et ki banada nasip olsun rabbim acısıyla sınamasın hamile duası kabul olur🙏🏼
FundaElmaYazici MinelminelRabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah duyarsın o minik Pıt Pıt atan güzel sesi 😄
d190516 Biz ilk kontrolümüzde tam 6 haftalıkken hem keseyi hem bebeğimizi hemde kalp atışını duyduk çok şükür 🙏🏻♥️🤰
Deletedmom004 İlk hamileliğimde ikiz hamilelikti gittiğimde duyulmamış ve ikinci gittiğimde öldüklerini öğrenmiş kürtaj olmuştum. Yine başıma gelmesinden korkuyorum 😑