Kızlar az önde lavaboya girdim idrarımı yaptım yeşil bir akıntı geldi peçeteye akıntı mı nişan mı elim ayağım titredi biran ne yapacağımı şaşırdım. Ağrım falan yok sadece sildiğimde geldi ama 2-3 gün önce de enfeksiyon gibi kaşıntım vardı. Dun doktora gittim gayet iyi bir sıkıntı yok dedi bebekte sizce korkulacak bir durum var mı ? Yeşil olması düşündürdü beni