User22 kullanmadım ama kış bebesi olacaksa ve kanguru kullanmayı düşünüyorsanız tavsiye ederim ben 2. Çocuğum doğduktan baya zaman sonra gördüm kanguruya koyarken çok sarıp sarmaliyodum bu mont gibi baya iş görür yada battaniye gibi dışarıda iyi olur diye düşünüyorum