babecoming Merhaba😊 17 haftalık hamileyim cok sık idrara cıkıyorum diye idrar testi verdim dün lokosit cıkmadı ama bakteri gördüldü, kültür de verdim idrarda e.coli üremiş doktorum da antibiyotik verdi basına gelen var mı?
edapoyraz babecoming merhaba canım bende gebeyim bende de e.coli üremesi çıktı neler yaptın hangi ilacı kullandın geçti mi acaba çok merak ediyorum
babecoming edapoyraz merhaba canım antibiyotik kullandım ve gecti, klamoks kullanmıştım galiba tam hatırlayamadım, doktorun verdigi antibiyotigi kullanman gerek tabi