Kızlar iyi akşamlar size bir sorum olacak ben pazartesi iş yerinden doğum raporu alarak ayrılıyorum ama çıkışım verilmeyecek ama bana iş yeri 4 ay raporlu olduğun süreçte biz senin çıkışını vermiycez ama sigorta primini yatirmiycaz olması gereken buymuş dediler doğrumu bilgisi olan var mı doğum paramı alabilirim dimi o şekilde etkilemez dimi