_Mother_ Zehraozgen bak canım prolaktin hormonuna çok fazla takılma çünkü gebeliğe tamamen engel diye bir durum söz konusu değil dediğim gibi her iki gebeliğim de prolaktin yüksek iken oluştu ilki ne yazikki düşük oldu ama tekrar hamile kaldığımda yine yüksekti şuan yine hamileyim sanırsam ve kızımı 1 ay önce sütten kestim büyük ihtimalle prolaktin yine yüksek ama bak yine hanimeyim tamamen stres kaynaklı gün aşrı değerlendir her günü inşallah gebelik oluşacaktır
Gamzegll sweetmom_ bir poşete buz koy yada küçük bir el havlusunu ıslat buzluğa at sonra onu göğüslerine tut kuzum süt kanallarını küçültür soğuk kompres
066 Zehraozgen benımde 60 lardaydı sanırım aslan pencesı çayı uçtum akşamları 1 2 gün yumurtlamammı takıp ettım o ay hamıle kaldım
066 Zehraozgen yumurtlama testı kullan adetten 2 gün sonra testı yapmaya başka coft çözgü gördüğünde ılıskı yasa ama hergun değil 1 dolu 1 boş gecırın doktor öyle demıstı Bıze
isum Zehraozgen benim 30 du, doktor hormon ilacı verdi ancak kullanmadım, İbrahim Saraçoğlu nun Testere dişli aslan pençesi çayı var, ondan 3 kutu içtim, sonra hamile kaldım
isum sweetmom_ İbrahim Saraçoğlu nun Testere dişli aslan pençesi çayı var, poşet çay şeklinde, ben ondan 3 paket kullandım, sonrasında prolaktinm düşmüş ki hamşle5kaldım
isum Zehraozgen günde 2 defa aç karnına, paketli şekilde satılıyor zaten tek yapmanız gereken üzerine kaynar su dökün
tatlisbirkiz Mom_83 merhaba canım bende de çikolata kisti var nasıl bir yol izledin acaba gebe kalabilmek için
Mom_83 tatlisbirkiz düzenli doktor takibi altındaydım evlenmeden önce visanne diye bir ilaç kullanıyordum doktorum çocuk düşündüğün zaman bırakacaksın demisti. Bıraktıktan sonra degerlerime bakıldı prolaktin CA125 vs ve AMH değerime. Amh düşükse eğer doğal yolla gebelik zor olur demişti ve bu süreç içinde çikolata kisti engeller demiyorum ama olmayabilir demişti. Şükür doğal yolla 3 ay içinde gebe kaldım Eğer biraz uzasaydi rahim filmi çekilecekti. Ama olana kadar ve öncesi hep kafamda büyüttüm diyorlar ya psikoloji çok önemli gerçekten öyle
Mom_83 tatlisbirkiz ve gebelik düşündüğüm ilk ay soğan kürü yapmıştım bilmiyorum hemen etki eder mi ama o da çok rahatlatmıştı beni