Merly11 Ben daha açıklayıcı yazıyım kendi deneyimimi 😄
Travel bebek arabası ilk 6-7 ay gerçekten çok kullanışlı oluyor. Hem bebek pusette daha rahat oluyor, hem oto koltuğu olarak kullanıp direk olarak araca koyulabiliyor hem de bebek uyurken eve geldiğinde soğuk havalarda falan pusette yukarıya çıkartma kolaylığı oluyor. Alt kısmı arabanın bagajına koyarken de zorlanmıyorsunuz.
Ancak puseti çıkartıp port bebe kullanmaya başlayınca çileli kısım burada başlıyor. Bebek arabası ekstra ağır ve hantal gelmeye başlıyor, parçalara ayırıp bagaja koymak çok zor oluyor hatta bagajınız küçükse sığdırmakta zorlanabiliyorsunuz gezmeye giderken veya seyahate çıkarken tüm bagajı kaplıyor. Eğer araç kullanan bir anneyseniz de bebeği oto koltuğuna koyup bir süre bebek arabasıyla mücadeleye başlıyorsunuz 😄
Ben 2 ay dayanabildim ve sonrasında nasılsa artık çok kullanmayacağım diyerek baston bebek arabası alarak kurtuldum.
Kabin boy bebek arabaları da güzel ve kullanışlı ancak tam yatmıyorsa bebek oturmaya başlayınca kullanılabilir bence.
Şuan bir bebeğim daha olacak önce 6-7 ay travel sistem bebek arabasındaki puset özelliğini kullanıp sonra kenara kaldıracağım çünkü en rahatı gerçekten puset zamanı sonrasında herkes pişman.
Karar verirken bu yorumumu da düşünebilirsiniz 😄😄