SeherYILDIZI2746 benimde ilk gebelik 34+2 haftalığım. Bugün hazırladım . Benim evim hastaneye 1 saat uzaklıkta o yüzden hem sezaryan hemde normal doğuma karşı hazırladım . Ne olucagini bilemeyiz.
BEBEK İCİN
4 takım kıyafet ( alt , üst, eldiven , çorap, bere , zıbın , önlük ( isteğe bağlı , ben koydum kusar felan diye ) ) bir takım zaten hemşireye veriliyor geriye 3 yedek kalıyor .
1 penye 1 orta kalın 1 çok kalın battaniye.( Aralıkta görünüyor doğum o yüzden hastaneden çıkartırken çok kalın battaniye ile çıkartmaya düşünüyorum . )
20 adet bez
3 alt değiştirme örtüsü
3 ağız mendili
2 kundak ( buda isteğe bağlı ben bebeği kundaklamaya düşünüyorum . Kundak için müslim örtü gibi bişey koyabilirsiniz )
Pişik kremi
Islak mendil
Emzik
Biberon
Göğüs pompası
Burun aspiratöru ( buda isteğe bağlı ama ben nolur nolmaz diye koydum )
ANNE İCİN
2 takım pijama
3 alt çamaşır
2 atlet
Emzirme sütyeni ( rahat edecekseniz normal sütyen koyun , ben daha rahat etmek için emzirme sütyeni aldım )
3 çorap
1 patik
Terlik
1 yüz havlusu
1 sabun
1 paket lohusa pedi
1 havlu kağıt
Göğüs pedi ( ben sadece 4 tane koydum )
1 hırka
Kapalı olduğum için 2 etek ve 2 tülbent de koydum
Dediğim gibi ben hem normal hemde sezaryan olabilme ihtimaline karşı koydum o yüzden bazı şeyler fazla gelebilir .