Nnoktaa Asgrd27 çok fazla önermiyorlar. İçecekseniz de marketlerde satılan papatya çayını değil güvendiğiniz aktardan alacağınız papatyalardan kendiniz çay yaparak tüketmelisiniz.
oznurr__ İlk 3 aydan sonra içilebilir bence doktorum bana öyle demişti artık sorun olmaz bitki çaylarını içebilirsin diye ilk aylarımdayken bilinçsizce bi iki defa içtim ama bir sorun olmadı çok şükür sonuçta bir demlik içmiyoruz 😂