Elifkodalogluuu Kızlar bugün Dr kontrolüm vardı herşey yolundaydı bir sorun yoktu ama sabahtan beri bebek hareketlerinde azalma hissediyorum normal mi bu donemde
Anneoluyorumbb Bende aynı 32+6 olduk. Dün neredeyse çok az oynadı ve normalde asla durmaz kıpır kıpır biraz fazla uyudum ondanmış galiba
Elifkodalogluuu Melodimm tedirgin oldum açıkçası sabah hersey yolundaydı gerçi ama ultrasonda da uyuyordu
beyzanurytt Ben 32 haftalığım bebiş hiç yerinde durmuyor hep hareketli tekmeleri çok güçlü canımı acıtıyor hiç hareket etmemesinden dha iyidir diyorum