SelinKrgzErd Hanımlar merhaba benim dörtlü tarama testim 1/276 çıktı dr um riskli dedi ve amniyosentez yada nıpht testi önerdi. Sizlerde de bu şekilde bi durum yasayan varsa nasıl bi yol izledi yardımcı olurmusunuz?