Yhbm Merhaba ben çok şükür 29.haftaya geldim. Endolü çok uzun kullanmayın yani tabiki doktorunuz enniyisini bilir ama beni rahatlatan nidicard oldu günde 4 e çıkardık kasılmaları kesmeyince ondan sonra biraz rahatladım yine oluyo bu arada halaaa kasılmalarım ama hastanelik olacak kadar öok şükür olmadı. Ama karnım taş gibi oluyo ya da ben artık alıştım belki de. Progestan hiç bırakmadım hala devam ediyorum magnezyum içiyorum kötğ olduğumda iki tane içiyodum sbaah akşam ama bence bu işin çözümğ nidicard maalesef tansiyon hapı ama o biraz rahatlatıyo. Korkmayın ben bu günlere geldiysem sizde gelirisniz benim kasılmasız günüm olmadı