acarsmom Efnan-77 nacizane tavsiyem bir iki ay bekleyin vücudunuz toparlansin kendinizi bu kadar yipratmayin daha sağlıklı bı gebelik için beklemenizi öneririm ama tabi siz doktorunuza sorup kendinizce bir karar verirsiniz🌸👏 tabi gebelik olabilme ihtimali var her zaman
Serendipity16 Efnan-77 kürtajdan sonra doktorlar en az 2 ay dinlenme öneriyor diye biliyorum bence biraz bekleyin vücut kendini toplasın
Sude22 Efnan-77 ben de kürtaj oldum doktor 3 ay beklememi söyledi bu sürede bebeğin patoloji sonucu çıkıyo eğer sıkıntı varsa tedavi görülmesi gerekiyo yoksa zaten doktor ona göre bilgi veriyo benim 5 ay olucak kürtaj olalı ilk 2 ay hormonlarım daha düzelmemişti yeni yeni oturuyo siz bilirsiniz tabiki ama en az bir adet görmeyi bekleyin bence
momofmychildren Serendipity16 benim de kimyasal gebelikti kürtaj oldum doktorum kanaman biter bitmez deneyebilirsiniz dedi beklemeye gerek yok dedi
momofmychildren Kimyasal gebelik yaşadım kürtaj oldum doktorum kanaman biter bitmez deneyebilirsiniz dedi 2 haftadır korunmasız ilişki yaşıyoruz bı arkadaşım sonraki ay hamile kalmıştı. Doktorum gün aşırı deneyin dedi hemen kalabilirsiniz 2 günde 1 ilişki yaşayın
Serendipity16 momofmychildren yani bilemicem benim bildiğim beklemenin daha iyi olduğu sonuçta kürtajda bi nevi operasyon hakkınızda hayırlısı inşallah olur. Bende düşük yaşadım ama kendiliğinden düştü kürtaj olmadım o yüzden doktor bana beklemene gerek yok bi işlem görmedin demişti
Cankuss35 Efnan-77 benim teyzem hemen kaldı ve doğurdu sağlıklıydı bence bekleme rahim kendini toparlamazsa zaten toparlayınca kalırsınn
AlpEmir Yurt dışında 6 ay beklemek lazım diyorlar kürtajdan sonra , hem vücut kendine gelir hem vitaminler depolanır diye Ben de düşükten sonra 6 ay bekleyip öyle hamile kalmıştım ama yine de tekrardan düşük oldu , sonra 1 senedir hamile kalamadım
momofmychildren Serendipity16 evet ama kimyasal olduğu için kanamam olmuştu bebek vs kese bile oluşmadığı için sorun Yok dedi
Zeyna27 Efnan-77 kürtaj değil ama ölü doğum yapmak zorunda kalmıştım suyum gelmişti enfeksiyon sebebi ile 20+1 haftalıktı kontrolde korunmana gerek yok demişti o doktorum ama yine de iki ay korunduk daha sonra tedavi ile gebe kalabildim kızım 1.5 yaşında şuan