Srnrcvs Kızlar 3-4 cm acılmam ıle yatısım yapıldı duzenlı sancılarım cıkıyor hısseıyorum da 40+2deyım meryem ana otunu ne zaman suya koyuyoruz bılen anlatabılır mı
Damlacaa Ya bana sancilarin baslayinxa kaynar suya koy meryem suresini ac dediler yaptim bi ise yaramadi dogumdan sonra dediler ki onu acildiktan sonra icmen gerekiyodu bazilari diyo hayir icilmemeli bende durayim burda da ogreneyim bari