Benim ablamın kızı Azra, çoook akıllı, çok çalışkan çok düzenli bir kız. Lise 3e gidiyor şu an. Okul hayayı boyunca her gün 7de kalkıp ders çalıştı. Çok iyi bir okul kazandı. Sürekli birinci olur, biraz hırslı diyebilirim. Okulunda da çok aktif. Sadece biraz düz bir insan😂 beğenmediği şeyi ve kişileri hemen söyler. Bütün duygularını yaşar, hiç içine atmaz. Yengeç burcu olduğundan çok dyygusal azıcık sesimiz yükselse kaşımız çatsa hemen ağlar. Babasına çok düşkün (ilk kız evlat belki ondandır.)