15 gün önce gittiğimde belim ağrıyordu bana doktorum progestan yazdı ve 10 gün boyunca sabah öğle akşam kullandım. 10 gün sonra gittiğimde ise kalp atışını duyduk ama rahmimde kanama gözüktü o ilacı kullanmama rağmen bu sorun oluştu. Tekrar ilacın 200 ml yükseltti ve sabah akşam kullan dedi geçer mi acaba