Siinemaydinlar 20 haftalik hamlieyim ve belirli bi sureden snra vucudumda kasinti oluyo bacaklarim kollarim bnm gibi olan varmi gebelikten olabilirmi ?🙄🙄
Krasivyy Siinemaydinlar şu an ben uyuyamıyorum kaşıntıdan yara oldu artık ayaklarım testlerim de temiz çıktı napcam bilmiyorum çok kötü bişey 😞
svmeybgl Siinemaydinlar doktora gidip test yaptırmalısınız . Karaciğer kaynaklı olabilir riske atılacak durum değil
edaozdxx Siinemaydinlar ben de öyleydim. Üre yüksekliği çıktı. Kaşar peyniri yemeyi kestim ve suyu yeterince içince geçti gitti. Her yerim kaşınmaktan yara oluyodu
Pembeli_anne Krasivyy karaciğer fonksiyonlarını alt ast değerine ve safra asitine baktir derim. Ciddi bi durum çünkü kasinti
Pembeli_anne Bende de var Canim. Ama ben hamilelik kolestazi hastasıyım. İlk gebeliğin de de vardı. Acil doktora git karaciğer fonksiyon testi yaptir. İlaç veriyorlar düzeliyor sun. Çok geciktirme bebek içinde zararlı olabiliyor.
Pembeli_anne Çok sinir bozucu bi durum seni çok iyi anlıyorum . Geceleri uyku bile uyutmuyor kasinti . İnsanın yaşam kalitesini sifirliyor. Senin yerinde olsam hiç durmam hemen doktora giderim
Bhr075 Selam kızlar 34 haftalığız su son 4,5 gündür karnım aşırı derecede kaşınıyor yara oldu kan toplandı kaşıdıkça kızarıyor ve geceleri uyutmuyor kasıntıdan oluyorum resmen😤😔