Kızlar 36 haftalık hamileyim bebeğimin karın çevresi 31 de kaldığı için doktorum bebeği erken alabileceğimizi ve suni sancıyla doğumu önerdi.Sizce kabul etmeli miyim yoksa direk sezeryana gün mü alayım:( Ve benimle aynı durumu yaşayan oldu mu bebekleriniz Küvezde kaldı mı