Gece 5 de yaptim ani kaşinti ile uyanmıştim doktorum kasintilqrda kullanabilecegimi soylemisti. Ki iki hamileligimde de baya kullandim kullandiktan sonra uzanmak gerekiyor diye cok fitil akmazdi hani hafif beyazlik gelirdi. Daha simdi lavaboya girdim fitil olduğu gibi erimis tamam normal ama hepsi cikti sanirkm bu sivi cikiyor mu yani icerde falan kalmiyo mu aydinlatir misiniz anlayamadim da