777_elf Kizlar yumurtlama takaladim 21ekim 22 de çatlama oldu değerlendirdik bu günleri ben dün test yaptım negatif pozitife dönme ihtimali varmı 12 gün geçmişti yunurlamadan catlamadam 11 gün göğüslerim çok hassas ama bilemedim negatifen pozitife donermi ?
Merve-metin 777_elf canım testi erken yapmışsın çatlama itibariyle say 14.gün test yaparsan ancak idrara yansır şuan negatif çıkması çok normal
Mylove47 777_elf şimdiden çıkmaması çok normal bence adet gecikmesi bekle net sonuç için sonradan pozitife dönme ihtimali var
777_elf Merve-metin ! beş dakikada böyle bir gölge çıktı ama yok oldu sonradan
777_elf Mylove47 inshallah başka ayın 9 da kan tahlilim var ozamana kadar test yapmicam bakalım inşallah pozitife döner
-serpil25 Ben yumurtlamanın 13.günü yaptım çıkmadı 14.gün sabah çok silik şekilde çıkmıştı biraz daha bekle bence