ozturkaeb Emzirdikten sonra göğsümde bi ağrı oluyor iki üç gündür. Sadece göğüs ucunu emmiyor kahverengi kısmıyla beraber emiyor ama sonrasında ağrı oluyor yine de. Memenin yarısı ağrıyor komple de degil. Neden acaba bilgisi olan var mı nasıl geçer?,