Bebegimsu350 Kizlar i mom diye mi markanın omega3unu verdi doktor bide demir ilacı yazdı ama ben hap yutamiyorum tahminimce onlar da büyük kapsuldur yağ şeklinde fisfis şeklinde kullanan varmı?