Merhaba benim de şuan 33+4 ve haftaya bende hazırlayacağım hastane çantamı, bu arada ikinci doğumum olacak ilkinden tecrübe kazandığım için götürdüğüm birçok şeyin gereksiz olduğunu bilerekten sade ve minimal bir çanta yapmayı düşünüyorum
Anne için:
1 pijama takımı veya gecelik (ben sadece pijama takımı tercih edeceğim)
1 yedek pijama takımı
Kullanıyorsanız Sabahlık (ben kullanmamıştım)
1-2 çift çorap
Terlik (mutlaka alın)
Emzirme sütyeni
1 paket Hasta bezi
Göğüs pedi ve göğüs ucu kremi
1 temiz el yüz havlusu
Hastane çıkışında kullanacağınız bir eşofman takımı gibi
Bebek için:
10lu veya 5li hastane çıkışı
1 adet yedek hastane çıkışı
Yedek çorap
Battaniye
8-10 adet bebek bezi
Yenidoğan ıslak mendili
2 tane alt açma örtüsü
Ağız silme bezi (2-3 tane)
Puset
Aklıma gelen bunlar eksik varsa tamamlayabilirsiniz kendinize göre fakat bunlar benim alacaklarım. Biberon ve emzik ilk doğduğunda pek önerilmiyor o yüzden onları almayacağım. Hayırlı doğumunuz olsun