Buraya doğum hikayesi yazmayı nasip eden Rabbime şükürler olsun
25 Ekim Çarşamba günü 38+6 sabah 7 de nişanım geldi ( hafif kırmızı renkte kan) o gün zaten doktor kontrolümüz vardı ve 8 buçuk gibi doktora gittim suyumuz gayet iyiydi doğumhaneye açıklık için gittim 2 cm açıklık vardı nstde sancı çok çıkmadı beni eve geri yolladı giderken de belki yarın doğurursun dedi😂 o gün eve gidip pilates topunda zıplayıp egzersiz yaptım biraz yürüyüş yaptım akşam misafirliğe gittim ağrı sızı hiç bir şey yok bu arada gece 12 gibi adet ağrısı gibi ağrım olmaya başladı belimde ve karnımda ama uyumuşum 1 gibi uyandım ağrım biraz daha çoğalmıştı ama şiddetli adet sancısı çeken birisi olarak beni hiç zorlamadı. Kalktım pilates topunda zıpladım egzersize devam ettim sıcak suya girdim duş aldıkça ağrı gidiyordu resmen hurma yedim 1-2 tane yiyesim yoktu bide doğurursam diye aç olayım dedim adet ağrısı şeklindeki sancılar sıklaştı eşim bi taraftan belime masaj yapıyo egzersiz duş sıcak su torbası ve küvetin içine sıcak suyla doldurup oturdum TV de Meryem suresi hep açık sabaha kadar sancıları o şekilde karşıladım sabah 7 buçukta hastaneye gittik doktorun gelmesine daha vardı o gelene kadar nstye girelim dedik doğumhaneye çıktık nstde sancılarım çıktı ebe açılmana bakayım dedi 3 cm açıklık vardı seni bugün doğurtuyoruz diyip eşime haber verdi eşim ise herkese ben tabi duygusal hemen ağlamaya başladım 😂 soyunup önlüğümü giyip sancı odasında sancı karşıladık ağrılar çoğalmaya başladı ama yine dayanılacak derecedeydi nstde şiddetli çıkmaya başladı saat 10 da bidaha açılmama baktılar 3-4 dedi eliyle açtı 5 dedi 6 oldu dedi derken suyum patladı su patladıktan sonra asıl sancılar gelmeye başladı 2 dk arayla gelen o sancılar belimi gerçekten fena yaptı pilates topunda zıplıyorum bi annem bi eşim masaj yapıyo Meryem Ana otunu suya koyduk devamlı okuyorum dua ediyorum saat 11.15 de açılmama bakmak için çatala oturdum 9.5 cm başlıyoruz dedi tam 1 saat o çatalda kaldım sancı geldikçe ıkın dediler 20 kere rahat ıkınmışımdır duayı eksik etmiyorum dilimden ebeler beni doğurmaya çalışıyor doktorum gelmeyecek sandım artık son radde doktoru çağırdılar doktor gelince hafif kesik attı 3 ıkınmada saat 12.16da yavrumu kucağıma aldım o an tüm acılar bitti 3 içerden 2 dışardan dikişim varmış oturup kalkarken acı oluyordu ama oda geçti artık çok şükür yanı başımda dünyanın en güzel şeyi uyuyo fırsattan istifade hikayemi yazayım dedim. Allah tüm isteyen kullarına bu güzellikleri nasip etsin inşallah doğum anında aklıma geldikçe dua ettim inşallah kabul olur. Benden size bi tavsiye doğumunuza az bi vakit kalmışsa dut kurusunu kaynatıp için süt bakımından ve bebekte enfeksiyon olmaması için bol bol için normalde de içiliyor her türlü enfeksiyona iyi geliyor çok konuştum bu postumu bile 2 saatte anca yazdım meleğime bakmaktan. Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲 sorularınız olursa cevaplarım🥰