Kelebeekkkk Selam kızlar 9 haftalığım hamilelikte işkembe yenir mi ? Yiyen oldu mu bi zararı var mıdır
Nur5516 Kelebeekkkk ben iki kez yedim 23 haftalık çok canım çekmişti bi kase kadar sorun olmaz nefsiniz körelsin yiyin
Kelebekmisaliihayat Hamilelikte çok onerilmiyor. Çok canınız cektiyse temiz yapılan bir yerde az bir miktar tüketmenin zararı olmaz. Ben de kelle paça içmiştim. İçiniz rahat olsun isterseniz doktorunuza danışın, onun söylediği daha doğru olacaktır.
Kelebeekkkk Kelebekmisaliihayat annem yaptı güzel temizledi de içime kurt düştü doktorum sakıncası yok demesine rağmen
Hnd_01 Kelebeekkkk benm doktorum kelle paça ye çok faydalı demişti.iskembe tarzı heralde o da.ben hiçbirini sevmedigim için ne olduğunu bile bilmiyorum 🙈
Kelebekmisaliihayat Kelebeekkkk 1 kase yemeniz sorun olmaz . Doktorunuz da demiş. Temizlik açısından da sıkıntı yok. Afiyet olsun, şifa olsun size de bebeğe de 😊
Hnd_01 Kelebeekkkk ben ezelden beri kokusunu sevmem.pişen eve de adımımı atamam 🙈🤭ben 33.haftaya gireceğim.kilo almadigim için doktorum ye dedi bana.cok faydalı dedi.bence hergun sürekli yenmedikten sonra bı zararı olacağını düşünmüyorum.cunku kokoreç midye de hergun yenmedigi takdirde gebelikte güvenilen yerlerden yeniliyor.ben hamileliğimin ilk zamanları doktorumun onayı ile haftada bir yedim 😍
RSinem Kelebeekkkk şuan 37 haftalığım evde güvendiğin biri yapıcaksa yiyebilirsin dedi çok sevdiğim için bir kez dışarıda bir kezde evde yedim
Kelebekmisaliihayat Kelebeekkkk onu bilmiyorum, doktorunuz onay verdiyse sorun yok. Benim doktorum yeşil çay bile tuketebilirsin dedi. Az bi miktar olmak şartıyla dedi. Ki hamilelikte önerilmez. Ama her şeyin fazlası zarar. Çok canın çekerse az bi miktardan bir şey olmaz. Abartmadan yemekte fayda var.
Melike_4949 Kelebekmisaliihayat yani evet canım o haftalarda pek önermiyorlar sakatat ama birşey olmamıştır Allah’ın izniyle
Mzgnn0234 Kelebeekkkk ben yedim hiç bisey olmadı hele evde yapılıyorsa istediğin kadar ye 38 haftalığım pazartesi günü sezeryan olcam yarın esim İstanbul’dan Adıyaman’a getirecek yapmış anam içi rahat etmemiş bana yolluyor valla oturun doya doya yiyin