Sezeryan doğum yapalı 45 gün falan oldu ve ilk dogurdugumda bu kadar kanamam olmadı.10 gün önce normal adet oldum herşey normaldi.bitti dedim 2 gün sonra yine kanamam olmaya başladı ve parça parça kan pıhtısı geliyor kanamam o kadar çok ki adetin 2 günü gibi hiç durmuyor gece bı kalkıyorum her yer kan.anlam veremedim ben buna.ha bide çocuk yuvasını baglattim acaba ondan olabilir mi bilen yada yaşayan varsa beni aydınlatabilir mi lütfen! Hastaneye pazartesi günü gideceğim eğer o güne kadar bitmezse