Efeni_Annesi Selam kızlar bebek haraketleri bir anda artı,adet olucakmışım gibi sancı çekiyorum ikinci hamileliğim ilkinde hiç böyle olmamıştı normal mi sizce,bide bebegim bir hafta geriden geliyor sizce hastaneye gitmelimiyim ??
mirayandme 28 haftada aynı ağrıları yaşamıştım belimde de vardı ağrı önemsemedim sonra lekelenmem oldu hastaneye gittim meğerse düzenli sancılarım varmış bebek doğmak istiyormuş 4 gün galan hastanede yatmıştım
Ozr42 mirayandme ciğer geliştirici vurulmuşmuydunuz bende 28+5 im bu hafta lekelenmem oldu ve kasık bölgemde baskı vardı doktorda gittim rahim ağzım kısalmış uzatmaya çalışıyorlar inşallah uzar sizinki gibi . Durumum iyi nstede benimde sancılarım çıkmıştı sonra düzelmeye başladı hala gözlem altındayım. Taburcu olduktan sonra nerelere dikkat etmem gerek ? Yatmamı söyledi ama doktor
bademommss__ mirayandme ağrıların ne kadar sürmüştü acaba benimde rahimden bacaklarıma vuran ağrılar var doktora gittim nstye bagladı sancı cıkmadı ama korku kaplıyo icimi🥲
mirayandme Ozr42 evet iki doz ciğer geliştirici vurulmuştum ağır iş yapmamamı yatmamı söyledi sürekli yatmadım ama ilaçlarımı aksatmayıp dikkat ettim bi sorun olmaadı çok şükür , inşallah evlatlarımızı hayırlısıyla kucaklarımıza alırız canım
mirayandme Sabah uyandığımda başlayıp akşam eşim işten gelene kadar sürmüştü ama ben normal karşılamıştım rahatsız eden ağrılar değildi kanama olduğu için gittim hastaneye nst de sancı görünce çok şaşırmıştım hatta