momlife10 ilk gebeligimde ilk haftalarda baya hassasiyetim vardı ama sonra hersek normale dönmüştü. Doğumdan sonra da ilk günler hiç sütüm gelmeyecek gibiydi ama sonra bianda geldi sütüm ve bebeğim asla hepsini içemiyordu. Şuan ikinciye hamileyim 26 haftalık olduk hiçbir hassasiyet yok . Şunu demek istiyorum aynı bedende 2 gebelik arasında bile çok fark var. Başka kişilerde hassasiyet olup sizde olmuyorsa bunu takmayın doğumdan sonra hersey bambaşka olur ve kafanız rahat olursa sütünüz de gayet güzel gelir yeterli aşırı yorgunluk ve stres olmasin