Ankara-58 Zehra5857 suni sancı tadtim hiç ama hiç tavsiye etmem inşallah almak zorunda kalmaz herkes kendi sancisiyla doğum yapar
Sahdormommy Zehra5857 suni sancı ile doğum yaptım herkes kendi sancın daha iyi diyor umarım bunda kendi sancım olur
2bebislianneee Zehra5857 suni sancı normal sancıya göre kat kat ağrılı malesef 🙄 umarım ben de bu doğumumda kendi sancım ile doğururum.
Kukulikukuli12 Zehra5857 ilk dogumum suni sancı ile oldu. Acılma sancı VS hiç bişey yoktu. 19 saat hiç bieşy hissetmedim 🙄 agrı sancı VS olmadı bende. 19.saat 4 cm acıklık yarım su bardağı su gelişi oldu sancılar başladı yavastan 3 saat cektim 2.ıkınmada dogurdum 🙄 Her bünye farklı o yüzden insanları korkutmayın lütfen. Şimdi 34 haftalık 2.bebeğime hamileyim naısl olur bilmiyorum ki ben regl zamanlarımda bile sancı cekmedi hiç. Sancıyı ilk defa dogum anında tattım. 🤷
Zehra5857 Ankara-58 suni sanciyi biliyorum bende normal sancıyla kıyaslamasını sormuştum siz Kendi sancınızla yaptınız mı hiç
Zehra5857 Kukulikukuli12 kimse insanları korkutmuyor sadece denetimlerini paylaşıp yardımcı oluyorlar
Kukulikukuli12 Zehra5857 valla burda 100 suni sancı alan kişi okuyorsam 1 tanesi normal anlatıyor 99 kişi öldüm bittim asla tavsiye etmiyorum bilmem ne. Bende burdan okuduklarımla korkuyla girdim. Ama her bünye farklı tepki veriyor sonucta.
Nursena2023 Zehra5857 İkisini de yaşamak biri olarak şunu söylemeliyim ki, insanın kendi sancısı daha atlatilabilir bir düzeyde oluyor. 🥲 Suni sancı da öyle çok çok öldüm değil sonuçta bir can dünyaya geliyor , kolay olmayacak ama sonu mükemmel bir duygu 🥰
Zehra5857 Nursena2023 suni sanciyi biliyorum anladığım kadarıyla suni sancı daha sık geliyor kendi sancımiz 3,4 dk da bi yoksa acı düzeyleri aynı 🤔🙃 öyle mi?
Lina92_ Zehra5857 ilk o da uzun aralıklarla başlıyor sonra 15-30 sn ye de bire düşmüştü benim. Sancı sıklığı
Nursena2023 Zehra5857 Doğumdan doğuma da farkediyor olabilir tabi ama şöyle söyleyeyim. İlk doğumumda 4 saat sancı çektim sancı düzeyi atlatilabilir düzeyde idi. İkinci doğumumda 6.5 7 cm açılma ile doğuma gittim hemen suni taktilar hızlandırmak için galiba hemen hemen 1 saat sancı çekmişim eşim 40 dk diyor ama o 40 dk bana 40 saat gibi geldi. Sürekli devam eden bir sancı vardı.
Lina92_ İlk doğumunda her ikisini de çekmiş biri olarak normal sancı daha çekilebilir kıvamda. Bünyeden bünyeye değişir tabi. Benim suni sancı çok sancılıydı 😅 korkutmak istemem ama sancıdan ıkınamıyordum bile. Sonuç açılmam olmadı ve sezeryan. ( çatı muayenesi sonrası suyum gelip 6-7 saat sancı çekmeme rağmen açılma bir cmdi) Ama bir yerde okumuştum suni sancıda aslında sizin normal doğum sancınızmış yani normal sancınızın en üst seviyesi. Suni sancı vermeselerde o sancı boyutuna ulaşacağını suni sancının işleri sadece hızlandırdığını yazıyordu. Be kadar doğru bilemem tabi 🤷🏻♀️
Nursena2023 Lina92_ Ben doğuma 6.5 7 cm ile gittim ne sancı vardı ne birşey kontrol de öğrendim doğumun başladığını. İçeri girdiğimde hafif adet ağrısı gibi ağrılarım vardı. Ama ne zaman suni taktilar o zaman everest oldu 😅🥲
Eslemim34 Zehra5857 Suni sancı aldım. Suyumu patlaymayna kadar çok iyiydim gülüyordum selfie bile çekilmiştim😅 ama ebeler suyumu patlatınca biraz tersten gördüm😬🙋🏼♀️ çok kötüydü. Son dakikalar sadece o sancıyı çektim
Lina92_ Nursena2023 benimde öyleydii dedim doğum sancısına dayanırım normal yaparım diyordum çünkü benim adet sancılarımda çok şiddetli geçiyordu ağrı kesicisiz geçiremezdim dedim onun biraz daha şiddetlisi dayanırım. Suniyi yiyince anladım dedim Rabbim bu nasıl ağrı 😅
fatmanursahin Peki bende şunu sorayım. İki gün sonra 40 haftalik oluyoruz. Sizce şunu sancı isteyip normal dogumu başlatalım mi yoksa kendi sancılarımi bekleyeyim mi
kucukbasay2023 fatmanursahin Benim de aynı şekilde ve doktorum suni sancıyla doğumu başlatacağını söyledi
Ozgebf fatmanursahin ben 40 haftayı geçtim. Son kontrolümde doktorum eğer bebeğin herşeyi normalse bu bize 72 saat güvence verir dedi. Tabi bu süreçte bebeği takip etmek gerekir. 3 yada 4 günde bir kontrole giderek bekleyebilirsiniz
viildaaannn Kızımda sancı çekmedim ağrı eşiğin yüksek benim adet agrısı gibi agrıya gittim dogurdum şimdi oğluma hamileyim abartısız 1 ayı geçin sancım var düzensiz ayak sancısı diyorlar buna ben böyle bişey görmedim geçen gün sancı çekmekten yoruldum acile gittim nstte küçük kasılmalar çıktı sadece e dedim benim ağrı eşiğim hani yüksekti ben kızımda böyle olmadım birde doktor önceki doğumdan kalan 2 cm açıklığın var dedi siz hiç böyle bişey duydunuz mu
Melegimm_2509 viildaaannn ay bende aynıyım doktor önceki doğumdan kalan 3 cm açıklığın var dedi 3 güm sonraki kontrole 5 cm olmuştu rahim kapalıymış bende çok şaşırdım