Kızlar merhabalar 4+4 hamileyim ama sürekli sanki kötü haber alacağım sürekli kötü bişey olucak gibi içimde his oluyor evde tek kalmak istemiyorum hep yanımda biri olsun istiyorum ama bir yandanda hiç bir yere gitmeyip tek kalmak istiyorum birde çok nefes darlığım var sizdede oldumu normal mi yardımcı olurmusunuz 🥹