Kızlar dört haftalıkken filan adet sancısı okuyordu iki gündür yok ama aşırı gaz ve kabızlık yaşıyorum adete göre 6+3 olduk ilk kontrolüm de 7 Kasım’da yaşayan varmı gebeliğin sağlık göstergesimi buda geceleri kalktığımda göğüslerim çok acıyor bide çok aşırı derceede lavaboya gidiyorum