Sunayaz İyi geceler kızlar aranızda İzmir özel atasağlık hastanesine giden varmı Doğum fiyatlarını Dr dan Mı muhasebeden mi alıyoruZ bilginiz varmı ?
candanpdr Sunayaz aynen muhasebeden öğreniyoruz, giriş katında sağdaki oda 😉 öğrenirsen yazar msn? Ben Temmuzda sormuştum, meb ile anlaşması varmış. Doğum+kapı süsü+fotoğrafçı en fazla 2.000 tl ye geliyordu.Ocakta zamlanacak demişlerdi.
Busraonur35 Sunayaz ben varım canim ama henüz fiyat konuşmadık yılbaşından sonra fiyatlar degisicekmis
Sunayaz efsanee_ siz biliyormusunuz peki fiyatlarını ? Gidip konuşucam ama ön bilgiyi sizden yani fiyat alanlardan alayım dedim🤗
Sunayaz candanpdr tamm canım c.tesi gidip konuşucaz bizde adalet bakanlığına bağlı olduğumuz için şuan %15 indirim var ama öğrendiğim kadarıyla ocak ayından itibaren %10 a düşecekmiş
efsanee_ Sunayaz 2000 normal dogum 500 epidural 2500 tl sezaryen dediler ama bu fiyat zam almamış haliymiş 🙄 bide hstaneden özel indiriminiz varsa ocaktan sonra yatan hasta indirimleri %10 a indirceklermiş
efsanee_ Sunayaz sende fiyat bilgisi aldığında yazar mısın buraya. Bi kaç kişi herkese farklı Fiyat veriyolar dediler merak ediyorum bnde
efsanee_ Sunayaz bende pınar hanıma gidiyorum. Kuzenim emin beyde dpgum yaptı haziranda iyi bahsediyodu 😊
efsanee_ Sunayaz ya bide itribat numarası verdi mi sana. Bn gerektiginde hastaneden ulaşmaya çalışıyorum zor oluyo 🙄
Sunayaz efsanee_ Dr kendi numarasını verdi bana ve eşime ben hastaneden değilde genelde ona cepten ulaşıyorum. Kaç haftalık olsun canım sen
Sunayaz efsanee_ Dr kendi numarasını verdi bana ve eşime ben hastaneden değilde genelde ona cepten ulaşıyorum. Kaç haftalık olsun canım sen